Otel Yönetimi, İş Avantajı


Otel Yönetimi İş Avantajı


Çağımızın Otel Yönetim Sistemi olan HotelSilverlight Otel Programı Otellerin iş yapma şeklini değiştirir.HotelSilverlight Otel yönetim sistemleri (PMS) karmaşık bir otel ortamının işleyişini verimli bir şekilde yönetmek için tasarlanmıştır. Verimlilik işin kilit noktasıdır. Verimliliği yakalayamayan işletmeler kaliteli konuk hizmeti vermekte yetersiz kalabilir.

Otel Yönetimi İş Avantajı

Otel yönetim sistemi sorgulanacak ya da hafife alınacak bir yatırım değildir. Geçmişte, güçlü sistemler sadece büyük otellerin karşılayabileceği maliyetlerdi ama günümüzdeki teknolojik gelişmeler sayesinde otel yönetim sisteminin teknolojiyle birlikte nasıl hızla geliştiğini, her tür ve büyüklükteki oteller için içerikli sistemlerin nasıl değiştiğini takip etmekteyiz. Otelin önemli bir özelliği günlük iş problemlerinin birçoğunun oldukça kısa zamanda çözüme ulaştırılmak zorunda olmasıdır. Bu nedenle otellerdeki hizmet odaklı problemlerin çoğu hızlı ve profesyonel bir şekilde çözülmelidir.



Hızlı bir çalışma temposu olan bir yönetici ön bürodan oda servisine ve yemek servisine kadar çeşitli departmanları koordine etmesi gerekmektedir. Birçok otelde kullanılan fonksiyonel organizasyon tasarımı otelin her bir departmanı içerisindeki etkinliği arttırır ancak departmanlar arası koordinasyonu sağlamakta zayıf kalır.

Günlük işlemleri denetlemek bir genel müdürün bütün zamanını alabilir . Becerikli bir yönetici aynı zamandan otelin karlılığından da sorumludur. Boş bir oda gelir kaybıdır. Sermaye yatırımları ve yatırım getirisi mümkün olduğunca dikkate alınması gereken konulardır. Hizmet ve kur stratejileri değişken dış faktörler ile uyumlu olmalıdır.

Otel Yönetim SistemiOteller teknolojik varlıklardır. Günümüz misafirleri İnternet erişimi, eğlence sistemleri ve üst düzeyde çeşitli hizmetler bulmayı umuyorlar. Lobiler bireysel giriş ve dokunmatik ekranlı büfeler özelliğine sahip olabilir. Otel içi restoranlarda rezervasyon sistemleri ve dokunmatik ekran POS (satış noktası) terminalleri özelliği bulunmaktadır, tabii ki, oda içi ve ofis telefon sistemleri, ön büro ve ofis bilgisayarları, kredi kartı terminalleri, rezervasyon yazılımı, otel yönetim sistemleri, muhasebe programları, otel Web sitesi, online rezervasyon modülü ve mobil rezervasyon uygulamaları. Maksimum verimlilik için, bu sistemlerin birçoğunun birbirleriyle iletişim kurması gerekir. Merkezi rezervasyon sistemleri otomatik olarak online rezervasyonları, telefonla yapılan rezervasyonları ve kapıdan gelen müşterileri sıraya koymalıdır ve muhasebe programları telefon, kredi kartı, POS, ve eğlence sistemleri ile entegre olmalıdır. Birden fazla yerde şubesi bulunan oteller daha koordineli bir şekilde yönetilir.

Tüm bu teknolojinin uygulanması pahalıdır. Bir otelin işlemlerinin büyük çoğunluğunu kapsayan ve otelin diğer sistemleri ile ara yüz olan iyi bir otel yönetim sistemi kurulumu, bakımı ve kullanacak personelin eğitimi binlerce dolara mal olmaktadır. Ayrıca, donanım ve yazılım ile uğraşmak güvenlik açısından oldukça gerçekçi kaygıları arttırır. Ağ veya sunucu çökerse ne olur? Kredi kartı bilgileri ve konuk profilleri son derece hassas verileri içermektedir ve bu bilgilerin korunması hayati önem taşımaktadır.

Otel Yönetim Sistemi İş Avantajı Orta büyüklükteki konaklama sektörü de beş yıldızlı bir otelin karşılaştığı zorluklarla karşılaşıyor, sadece ölçek biraz daha küçük. Daha küçük hacimli bir otel, pansiyon veya resort otel olarak, sizin de kritik öneme sahip işletme faaliyetleri ile, özellikle ön büro, internet rezervasyonu, çoklu satış noktası, oda servisi, pazarlama ve reklam, seyahat acentaları ile entegrasyon gibi faaliyetlerle ilgilenecek bir iş ve teknoloji çözümüne ihtiyacınız var. Buna ek olarak, insan gücünün kısıtlamaları, altyapı ve böylesi bir platformun masrafları da var. Şimdi, HotelSilverlight bulut tabanlı Otel yönetim paketini kullanarak, bu zorlukların üstesinden gelmekle kalmayacak aynı zamanda müşteri portföyünü de arttıracaksınız.


  • Minimum bilgi teknolojisi uzmanlığı
  • Ekonomik fiyatlandırma
  • Hızlı yatırım getirisi
  • Maliyetsiz kurulum
  • Eğitime sıfır yatırım
  • Teknolojiyi kullanma

MİNİMUM BİLGİ TEKNOLOJİSİ UZMANLIĞI:

  • Otel personelinin iş akışını optimize etmek üzere tasarlanmış menü tuşları ve görünürdeki temel özellikler
  • Global oda dağıtımı ve satışlarına erişimi arttıran türünün en iyisi grafik kullanıcı arayüzü (GUI)
  • Her dakika görsel rezervasyon ve yer uygunluk durumu görünümü
  • Çok fazla yazı yazmaya veya çok sayıda menü öğesi kullanmaya gerek olmadan grafik ekranda doğrudan güncelleme
  • Daha iyi kontrol ve özelleştirmeye izin veren kullanıcı tanımlı işlem detayları

EKONOMİK FİYATLANDIRMA:

HotelSilverlight Otel Programı fazlasıyla ekonomiktir. Fiyatlandırma bölümümüzden çeşitli satın alma planlarından birini seçebilirsiniz,

Sadece sistem kurulumunu değil, yıl boyunca sağlanacak desteği de içeren düşük aylık abonelik ücreti ödeme,
Rezervasyon almadığınız sürece hiçbir şey ödememe,
Bir defaya mahsus cuzi bir ücret ödeyin ve daha sonra sistemi kullanmak için ödeme yapmayın,

Daha fazla bilgi almak için şimdi Fiyatlandırma bölümü'nü ziyaret edin.

Otel Yazılımı Yatırım Getirisi

HIZLI YATIRIM GETİRİSİ:

HotelSilverlight Otel Programına, yaptığınız yatırım çok düşükken, elde edeceğiniz kazanç çok daha fazla. Bu da sistemi kurduğunuz andan itibaren yatırım getirisinin lehinize dönmesini sağlar. Sistem kurulduktan sonra, sadece aylarla ifade edilecek bir sürede, aşağıdakiler sayesinde iyi kazanç elde etmeye başlayacaksınız.

Tüm özelliklerde fiyatlandırma ve muhasebe bilgisindeki yüksek şeffaflık, Düşürülen işletim ve insan gücü maliyetlerinden elde edilen hızlı birikimler, Her dakika görsel rezervasyon ve yer uygunluk durumu görünümü, İşlem hatalarının neden olduğu kayıpların en aza indirilmesi, Fiyatların daha iyi bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan güncel yer durumu, Parmağınızın ucunda hazır bilgi sayesinde satış ve pazarlama girişimleri üzerinde daha iyi kontrol.

Otel Yazılımı Yatirimı

MALİYETSİZ KURULUM:

HotelSilverlight Otel Programı için temel kurulum gereksinimleri internet bağlantısına sahip bir bilgisayardır.
Hiçbir gizli masraf veya altyapı gereksinimi yoktur.
Temel internet bağlantılı windows işletim sistemine sahip standart bilgisayar gerekir,
Kurulum veya bakım için hiçbir şey gerekmez, Sınırsız sayıda kullanıcıyı ve terminali destekler.

EĞİTİME SIFIR YATIRIM:

Otel Yönetimi Eğitime Sıfır Yatırım

HotelSilverlight Otel Programının kullanımı o kadar kolay ki mevcut eğitim giderlerinizden inanılmaz derecede tasarruf yapabileceksiniz. Ayrıca, uygulama telefon veya internet üzerinden olduğu için, eğitim konusunda bir yatırım gerektirmez.

HotelSilverlight Otel Programını kendi kendinize öğrenmek gerçekten çok kolay. Ön büro'dan başlayan, her biri yaklaşık bir dakika uzunluğunda çeşitli kılavuz videolarımız var. Bu videoları web sayfamızdan izleyebilirsiniz. Dahası, şu anda hazır canlı destek, otel personeline herhangi bir işin ortasında yardımcı olmaktadır. Size gerçek zamanlı olarak yardım edebilecek ve işi yapmanız için sizi o konuda yönlendirecektir. Kullanıcının hızlı bir şekilde programı kullanmaya başlaması için 10 adet video bulunmaktadır. Bu video ile çok hızlı bir şekilde programı kullanmaya başlayabilirsiniz. Programı en ince ayrıntılarına kadar kullanabilmek için hazılanmış ön büro için 67, yönetici paneli için 70 video bulunmaktadır. Konu başlıkları ile kısa, öz, izleyeni sıkmayacak şekilde tasarlanmıştır.

Otel Yonetimi Teknoloji Kullanma

TEKNOLOJİYİ KULLANMA

1990 yılından itibaren çeşitli sektörlere yazılım üreten Ncs.Net Computer tarafından tasarlanmış ve yazılmış olan HotelSilverlight Otel Programını, ister pansiyon, ister butik otel, resort veya otelde en kusursuz teknoloji çözümünü sunmaktadır. HotelSilverlight Otel Programı bir internet tarayıcısı üzerinden çalışır. Tüm özellikleri, ek yazılım veya donanım uygulama ihtiyacını ve maliyetini ortadan kaldıran tek bir internet tabanlı sisteme entegre edilmiştir. HotelSilverlight Otel Programı gerek üst gerekse alt seviyelerde büyük bir teknoloji avantajı sunan benzersiz özellikleri sayesinde diğer otel yönetim sistemleri'nin önüne geçmektedir.

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ:

HotelSilverlight Otel Programı bir ana sunucu üzerinden sağlanan bir çözümdür. Özel donanım veya yazılım gerektirmez.

Temel sistem gereksinimleri şunlardır :

& İşletim Sistemi: Windows işletim sistemlerini destekler,

& Bilgisayar: 1 Gb + RAM. minimum 1280x1024 çözünürlüğe sahip monitör, klavye ve mouse,

& Yazılım: Ek yazılım gerektirmez,

& Tarayıcı: Internet explorer, firefox, google chrome ve yandex gibi tüm popüler internet tarayıcılarında çalışır,

& Internet: ADSL, kablolu internet, tavsiye edilen minimum bağlantı hızı 56 kbps,

ENTEGRE :

HotelSilverlight Otel Programı tüm kritik görev işlemlerinizi otomatik hale getirmek üzere tasarlanmış entegre bir çözümdür. Rezervasyon, ön büro, oda servisi, spa, restoran ve diğer satış noktası (POS) terminallerini farklı coğrafi bölgelerde ve hatta kendi internet sitenizdeki ortak platformda biraraya getirir.

ERİŞİLEBİLİRLİK :

Otel Yönetimi Erişilebilirlik

HotelSilverlight Otel Programı dünyanın her yerinden kolay uzaktan erişim sağlar. İster raporlarınızı görüntülemek ister işlemlerinizi yönetmek için internet'e bağlı herhangi bir bilgisayardan sisteme giriş yapın ve kullanmaya başlayın! personelinize talimat verin, rezervasyon durumunu kontrol edin, yeni görevler verin veya raporlar oluşturun. HotelSilverlight Otel Programını tablet bilgisayarlarda hiçbir maliyet gerektirmeden kullanmanız mümkündür, internet bağlantısı sayesinde, bütün bunları hareket halindeyken de yapabileceksiniz. Özellikle oda temizlik ve bakım (housekeeping) işletiminde otelinize sayısız faydalar sağlayacaktır.


MERKEZİLEŞTİRİLMİŞ :

HotelSilverlight Otel Programı, anında güncellenen tek veri girişi noktası sunar. Bunun sayesinde, örneğin Istanbul şubesinden bir veri girişi yaparsanız, bu veri anında Londra veya New York şubelerinden görünebilir olacak. Yani dünyanın her yerinden sisteme erişim yetkisine sahip herkes bu veriyi görebilecek.

GÜVENLİK :

HotelSilverlight Otel Programı size sadece kullanım kolaylığı veya basit yönetim imkanı değil, aynı zamanda veri güvenliği konusundaki sıkıntılarınızı gidererek kafanızın rahat olmasını sağlar. HotelSilverlight tüm kritik iş verilerinizi düzenli olarak yedeklenen bir ikiz sunucu üzerinde saklar. Bu da tam veri güvenliği sağlar.

ÖLÇEKLENDİRİLEBİLİR :

Otel Yönetimi Ölçeklendirilebilir

HotelSilverlight Otel Programı ölçeklendirilebilirlik konusunda fazlasıyla esnektir. Merkezi hale getirilmiş ortak bir platform üzerinden birden fazla özelliği destekler. Eğer işletmeniz büyürse, mevcut HotelSilverlight Otel Programı özelliklerinize daha fazla otel veya resort ekleyebilirsiniz. İsterseniz, HotelSilverlight Otel Programı sistemindeki özelliklerin sayısını kolayca düşürebilirsiniz. Tüm bunlar tek bir tıklamayla ve hiçbir gizli masraf olmadan yapılır.

Otelcilik sektöründe, otel yönetim sistemleri otelcilerin geceleri daha iyi uyumasını sağlamak için tasarlanmıştır. Bu çok değerli teknoloji temel olarak rezervasyonları, misafir ödemelerini, otel girişlerini ve çıkışlarını, mevcudiyetlerini ve oranların tamamını otelin bilgisayar sistemi üzerinden erişilen bir tek platformda yönetmek için geliştirilmiştir.

Günümüzde, otel yönetim sistemlerinin - ya tek bir veri tabanı üzerinde entegre modüller ya da diğer bağlı sistemler ile ara yüz olarak - ön ve arka büro, muhasebe, yiyecek ve içecek, dinlenme yeri ve paket aktiviteleri, oda bakımı, kanal yönetimi ve global dağıtım sistemi bağlantısı, müşteri ilişkileri yönetimi ve gelir yönetimi sistemi ile birleşmesi bir standart haline gelmiştir. Bu HotelSilverlight Otel yönetim sistemleri bütün departmanlar arasında otel personelinin otelin günlük fonksiyonları ve refahı ile ilgili tüm gerekli bilgilere erişebileceği, güncelleyeceği ve takip edebileceği tek bir platform sağlar. Ve hatta birden çok otel birimi arasında erişim kolaylıkları, işletmelere büyük avantajlar sağlamaktadır.

Otel Yönetimi Sistemi

Otel yönetim sistemleri otelin doğasına entegre oldukça, hem fonksiyonellik hem de tasarım oldukça gelişim gösterdi. Artık daha kullanımı kolay ve sezgisel hale geliyorlar. Hatta çalışanların yüksek değişim oranı dikkate alındığında, yeni personel hızlı ve kolay bir şekilde geliştirilmiş kullanıcı ara yüzleri sayesinde hızlıca yetiştirilir. HotelSilverlight Otel yönetim sistemi artık rezervasyon personelinin rezervasyonları gireceği ve değiştireceği, konukların giriş çıkışını yapabileceği, oda atayabileceği, misafir folyolarına ve daha fazlasına erişebileceği kolay kullanılabilir, programlar geliştirmiştir. Program oranlardaki değişimi, paketleri ve fiyat yönetimini esnek hale getirmektedir.


HotelSilverlight Otel yönetim sistemi ile misafir folyoları her zamankinden daha kapsamlı. Oteldeki misafir aktiviteleri, golf ten spa ya, oda içi teknolojik gereksinimlere / kullanımlara kadar (internet, eğlence sistemleri vs.) her bir misafirin konaklamasını kişiselleştirmek ve ihtiyaçlarını daha yakından karşılamak için çok kıymetli özellikler sağlayacak şekilde misafir profillerine otomatik olarak kaydedilir. Birçok oteli olan uluslararası bir konaklama tesisi ile, iyi bir yedi odalı oda kahvaltı bir otele göre otel yönetim sistemlerinden önemli ölçüde daha fazla fonksiyonelliğe ihtiyaç duyar, etkinlik her iki otel için de temel olandır. Kullanım etkinliğini maksimize etmek için, bir otel yönetim sistemi otel boyutu ve özelliklerine uygun şekilde büyütülebilir olmalıdır. Oda rezervasyon yazılımı ve web rezervasyon motorunu kapsayan bir sistemin bir "basit" sürümü küçük oda ve kahvaltı otelin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilir. Uluslararası konaklama tesisiyse, yalnızca oda rezervasyonlarını ve çeşitli paketleri değil aynı zamanda otel içi yeme içme, spa, golf, casino işlemleri, GDS ilişkileri, havayolu şirketleri ile ortaklıklar, müşteri ilişkileri yönetimi ve hasılat yönetimi, ön ve son muhasebe ve bütün çeşitli yerlerdeki işlemleri yöneten bir otel yönetim sistemine ihtiyaç duyar.

Otel Yönetimi Sistemi Folyalar

Birden fazla şubesi olan şirketler her bir şubede otel yönetim sisteminin ayrı bir sürümünü yüklemek zorunda kalırdı. Her özellik bağımsız bir veri tabanı üzerinde çalışırken, bilgiler kolayca bölgeler arasında paylaşılamazdı. Oteller arasında doluluğu belirlemede, şubeler arası satışta ya da bölgeler arasında rezervasyonların, gelirlerin ve akımların analizinde çok yardımcı olmaz. HotelSilverlight otel yönetim sistemleri bir veri tabanı üzerinde merkezi yönetim sağlayıp grup genelinde prosedürleri düzenleyerek çok merkezli işletmelerin ihtiyaçlarına adapte olmuştur.